Om det oppstår problemer under reisen eller om det er noe som ikke samsvarer med dine forventninger, vil vi gjerne få beskjed om dette med en gang, De fleste saker kan løses direkte på reisemålet ved hjelp av våre guider – ta derfor kontakt med de dersom det skulle oppstå problemer, slik at vi kan løse problemet der og da.
Venter du med å melde problemet til du har kommet hjem, kan vi ikke rette opp i feilene eller problemmet som har oppstått. Dersom ikke problemet ble meldt mens du var på reisemålet, har du ikke krav på noen erstatning i henhold til reiselivspraksis.
Hvis det ikke lot seg gjøre å rette opp i feilene på plass, kan du sende oss en reklamasjon via skjemaet nedenfor.
Vær oppmerksom på følgende:
Reklamasjonen må leveres til oss senest to måneder etter reisens slutt.
Når du har fylt ut skjemaet, vil du etter kort tid motta en e-post som angir omtrentlig behandlingstid for saken. Når vi har behandlet saken vil du bli kontaktet av vår kvalitetsavdeling.